Grand Hotel
Ett stjärnspäckat drama som utspelar sig på det eleganta Grand Hotel i Berlin, där livsöden korsas och hemligheter avslöjas. Bland gästerna finns en förmögen industriman, en döende bokhållare, en berömd ballerina och en charmig tjuv, vars liv sammanflätas under en händelserik vistelse. Regi: Edmund Goulding. I rollerna: Greta Garbo, John Barrymore, Joan Crawford, Wallace Beery, Lionel Barrymore m.fl.