Dissidence
Tvillingklättrarna Ravianto och Raviandi Ramadhan tar sig från Jakarta till världsscenen och övervinner begränsade resurser och systematiska hinder. Dissidence följer deras resa till en legendarisk led i Frankrike och skildrar deras motståndskraft, ambition och obrytbara broderskap.