Vendée Globe
Vendée Globe 2024 väcks till liv i denna fängslande dokumentär som följer 40 ensamseglande skeppare genom stormiga hav. Med spektakulära bilder och exklusiva intervjuer utforskar den rivaliteten mellan Charlie Dalin och Yoann Richomme, Sébastien Simons framfart och de inspirerande resorna hos deltagarna.