Dolphin tale
I den här inspirerande berättelsen om bandet mellan djur och människa hittar en pojke vid namn Sawyer en skadad delfin. Delfinen förs till marinsjukhuset och får namnet Winter. Tack vare Sawyers hängivenhet och marinbiologens (Harry Connick, Jr.) och protesteknikerns (Morgan Freeman) expertkunskaper får Winter en andra chans.