Rädda Willy
Familjefilm om vänskapen mellan en val och en 12-årig värsting. Historien börjar när den hemlöse Jesse åker dit för att ha klottrat i en äventyrspark. För att slippa ungdomsfängelse väljer han att jobba av sitt straff i parken, där träffar han späckhuggaren Willy.