Don't Die
En man desperat efter medicin rånar ett apotek. Han skadar en kvinna som är inblandad i illegal narkotikahandel. När han försöker rädda hennes liv riskerar han sitt eget. Ett rått drama som utforskar samhällsfrågor och moraliska dilemman.