Breaking
Veteranen Brian Brown-Easley är desperat, isolerad och står inför fattigdom med få alternativ och tar flera personer som gisslan inne på en bank, men när en spänd konfrontation med polisen eskalerar blir det tydligt att mannen vill ha mer än pengar.