Don't Look at the Demon
Brando Lees film Don’t Look at the Demon bygger på verkliga och förbjudna religiösa ri-tualer och på hans egna upplevelser. Ett känslomässigt sargat andemedium tar med sig sitt tv-team som utreder paranormala aktiviteter till ett hemsökt hus i Malaysia bara för att upptäcka att det far-liga väsen som huserar där kan ha en koppling till hennes eget gåtfulla förflutna.