Don't Speak
Rite med familj är på väg att besöka hennes döende far ute på landsbygden. Omedelbart vid ankomsten märker de att något inte står rätt till. Samtliga i byn har spårlöst försvunnit. Hus efter hus försöker de leta efter något tecken till liv. Sakta kommer det fram att en olycka vid ett lokalt testområde har inträffat och släppt löst ett monster som verkar dödar allt i sin väg.