Draft Day
Kevin Costner är tillbaka som Sonny Weaver - en kontroversiell football-tränare som inte alltid följer spelets regler! På årets avgörande transferdag, kolliderar Weavers professionella liv med hans privata och i en kapplöpning mot klockan måste han försöka att rädda både sitt lag, sin karriär och sitt eget liv.