Dreaming About Her
En berättelse om en hatfylld romans som kommer att chocka dig, en historia som vanligtvis händer i verkliga livet: Logans bästa vän Ryan anlitade en kvinna som heter Jade för att spela Logans flickvän för att göra Ryans syster svartsjuk på att gå ut med Logan.