Dreams
Balettdansören Fernando (Isaac Hernández) drömmer om en karriär i USA. Övertygad om att hans älskare, den amerikanska välbärgade filantropen Jennifer (Jessica Chastain), ska hjälpa honom, korsar han gränsen från Mexiko - men när han oväntat dyker upp vid hennes dörr rubbas hennes strikt kontrollerade tillvaro.