Stars at Noon
En ung amerikansk journalist som är strandsatt i dagens Nicaragua faller för en gåtfull engelsman som verkar vara hennes bästa chans att fly. Hon inser dock snart att han kanske befinner sig i mycket större fara än vad hon gör.