Dränkta i nummerordning
Cissie Colpitts har bekymmer med sin allt för flörtiga make, och bestämmer sig för att dränka honom. Hennes dotter och syskondotter som båda två också heter Cissie Colpitts är lika missnöjda med sina respektive, och bestämmer sig för att följa i Cissie Colpitts den äldres fotspår. I nummerordning dränks de tre makarna i denna absurda, folksageliknande dramakomedi.