Dual
Efter att ha diagnosticerats med en obotlig sjukdom väljer Sarah (Karen Gillan) en futuristisk kloningsprocedur för att hjälpa till att minska familjens förlust. När hon mirakulöst återhämtar sig misslyckas hennes försök att avstyra klonen, vilket leder till en av lagen påbjuden dödsstrid. Med hjälp av närkampspecialisten Trent (Aaron Paul) förbereder hon sig för sitt livs duell.