El bucle de Latham
När Marcos ärver ett hus från fadern han aldrig kände, upptäcker han mer än bara en egendom. Arvet kastar in honom i en förvirrande loop av olösta familjeproblem och begravda hemligheter, och tvingar honom att konfrontera ett förflutet han inte visste fanns.