Enhet 238
Ariel Brenner leaves his family to go to Israel and become a Mossad agent. Four years later, his dream comes true: he is posted to one of the toughest secret service units. Skilled in every intelligence technique, he has especially mastered the Mossad's favorite weapon: manipulation. He is now assigned his first missions.