Exploring the Snow - The Journey
Följ en grupp talangfulla snöskoteråkare på en intensiv resa när de utforskar världen i jakt på ny terräng. I denna film utforskas ett av världens snörikaste land Japan, det görs besök hos Slednecksåkarna Kalle Johansson och Chris Brown i British Columbia och avslutningsvis reser gänget till Norge med ett unikt tillstånd att utforska detta annars skoterförbjudna land.