Facing the Giants
Under sex år som coach har Grant Taylor aldrig lett Shiloh Eagles till fler vinster än förluster under en säsong. Efter att ha fått reda på att han och hans fru Brooke är infertila upptäcker Grant att en grupp fäder i hemlighet organiserar sig för att få honom avsatt som huvudtränare. Förkrossad av omständigheterna han befinner sig i kallar han desperat på Gud. När Grant får ett meddelande från en oväntad besökare söker han efter ett större syfte för sitt amerikanska fotbollslag. Han utmanar sina spelare att tro på Gud för det omöjliga på och utanför planen. När det står inför otroliga odds måste Eagles höja sig för det största testet av deras styrka och mod.