Greater
En sann berättelse om Arkansas Razorbacks offensiva linjeman Brandon Burlsworth (Christopher Severino). Burlsworth, som är andäktigt kristen och förlöjligad för sitt eleganta utseende, trotsar oddsen för att komma med i Razorbacks trupp 1994, och utvecklas till slut till en allamerikansk spelare och topp NFL-prospekt.