Falter
I den här dystopiska versionen av en inte allt för lång framtid är miljön så farlig att det till och med kan vara livsfarligt att ta ut soporna utan skyddsdräkt. Den kliniskt rena interiören i lägenheterna och på arbetsplatserna erbjuder inte många skiftande element, och Falter har inte heller särskilt stor chans till mänskliga möten.