Fame Kills: Tupac
Tupac förvandlade rap från en enkel gatutrend till en elitkonstform. De exakta detaljerna kring Tupacs död kanske aldrig kan bevisas bortom rimligt tvivel i domstol. Men det hindrar inte folk från att söka svar.