Fantasies
Six couples, six variations of desire, intimacy... and fantasies. Role-playing, exhibitionism, getting turned on by tears or even by abstinence... Whether these couples repress or assume their fantasies, whether they share them or silence them, they are all looking for the same thing: happiness, both their own and their partner's!