Fierce Creatures
Jamie Lee Curtis, John Cleese, Michael Palin och Oscar-vinnaren Kevin Kline som tillsammans gjorde dundersuccén A Fish Called Wanda presenterar ännu en galen komedi. Högste chefen för ett gammaldags engelskt zoo vill göra sig av med alla söta, gosiga djur och bara visa upp "otäcka odjur" för att tjäna mer pengar.