Fired Up!
Shawn (Nicholas D'Agosto) och Nick (Eric Christian Olsen) är de bästa målspottarna för Ford High Schools fotbollslag…både på och utanför planen. När de gör en plan för att byta ut sina fotbollar mot pompommar och gå med skolans snyggaste tjejer på lägret för cheerleaders, ger de nya lagmedlemmarna faktiskt tjejernas historiskt förfärliga karriär en chans till framgång. Och när Shawn faller för huvudcheerleadern (Sarah Roemer), måste grabbarna lära sig ett par nya rörelser och släppa ut deras inre själ för att bevisa sina avsikter innan den mycket viktiga finalen.