Flamin' Hot
"Flamin' Hot" är den inspirerande historien om Richard Montañez, städaren på Frito Ley som hämtade inspiration från sina mexikansk-amerikanska rötter och sin uppväxt för att göra de ikoniska Flamin' Hot Cheetos till snacks som skakade om livsmedelsindustrin och blev ett globalt popkulturfenomen.