Flesh Memory
Finley Blake är en cam girl hon uppträder i sexuellt syfte framför en webbkamera, och tjänar pengar på det. Finley är 33 år, bor ensam i ett hus i Austin, Texas och tänker försöka få tillbaka delad vårdnad av sin son, som har hållits ifrån henne på grund av hennes yrke. I den här dokumentären följer vi Finley under några dagar i hennes liv, som både är isolerat och fullt av interaktion men mest via en skärm.