Forever Christmas
Romantisk julfilm om tv-producenten Sophia som letar uppslag till en ny reality-show. Hon finner den i Will som firar ju hela året. Stilige Will är dock inte är lika excentrisk som han verkar, utan har bara en väldigt stark känsla för julens budskap.