Forever Home
Ett ungt par spenderar ovetande alla sina pengar på ett nytt hem, bara för att upptäcka att det är hemsökt. Efter att ha bjudit in ett medium till huset får de veta en fruktansvärd hemlighet som inte bara sätter deras liv, utan även deras efterliv, i fara.