Foster
Fler än 400 000 barn bor i fosterhem i USA och antalet ökar för varje år. Med djupare inblick än någonsin förut får vi i FOSTER följa med på en färd genom det komplexa systemet bakom Los Angeles Department of Children and Family Services.