Freak Out
Matan, en soldat i Israels försvarsmakt, ger sig av för en veckas patrullering på en avlägsen bas. Överväldigad av hemlängtan blir han ett lätt byte för de andra soldaterna, som anstränger sig för att göra hans liv till ett helvete. Men det dröjer inte länge förrän konstiga saker börjar hända med dem alla, och frågan är vem som kommer att överleva.