Freaknik: The Wildest Party Never Told är en hyllande utforskning av Freakniks livliga tider, den ikoniska gatufesten i Atlanta som lockade hundratusentals människor på 80- och 90-talen, och hjälpte till att sätta Atlanta på kartan kulturellt.