Fullmånenätter
Ett introspektivt drama om Louise, en ung kvinna som lever ett dubbelliv mellan sin lägenhet i Paris och sitt hem i förorten. När hon börjar utforska sin frihet och oberoende så sätts hennes relation med pojkvännen Rémi på spel. Regi: Éric Rohmer. I rollerna: Pascale Ogier, Tchéky Karyo, Fabrice Luchini, Virginie Thévenet m.fl. (Les nuits de la pleine lune)