Gamla gubbar: Nu ännu grinigare
Placera Jack Lemmon, Walter Matthau och Ann-Margret tillsammans i en liten stad, lägg till Sophia Loren, blanda och du får fram det enda grinigare än "Griniga gamla gubbar" – uppföljaren – där en levnadsglad italiensk skönhet försöker göra om Wabasha, Minnesotas omtyckta sportfiskeaffär, till en romantisk italiensk restaurang.