Get the Girl
En ung, rik man luras att iscensätta en falsk kidnappning för att bli sedd som hjälte och på det sättet vinna hjärtat på flickan som han är förälskad i. Men en av de inhyrda kidnapparna råkar oavsiktligt dödas under skådespelet och den unga mannen blir tvungen att faktiskt rädda hennes liv på riktigt samtidigt som han inte kan avslöja att det hela var ett knep för att komma åt henne från första början.