Giant
Inspirerad av den verkliga historien om prins Naseem ”Naz” Hamed, en brittisk-jemenitisk boxare, och hans resa från enkla förhållanden till att bli världsmästare, samt hans träning under Brendan Ingle, som spelade en avgörande roll för hans framgång.