Grand Piano
En nervkittlande thriller med Elijah Wood i huvudrollen som pianisten Tom Selznick, som dras in i en dödlig lek samtidigt som han försöker hantera sin egen ångest. Just när Tom ska göra comeback i ett fint konserthus hittar han ett dödshot bland sina notblad. Tom får kämpa mot sin scenskräck och tanken på en prickskytt som sitter i publiken och hotar att avrätta honom om han spelar fel.