Grannarna
Earl Kesse (John Belushi, Animal House) är en lätt överviktig medelklasspappa som närmar sig medelåldern. Han lever ett ganska bekvämt liv med sin familj i ett förortshem tills grannhuset köps av ett riktigt udda par, Vic (Dan Aykroyd, Ghostbusters) och Ramona (Cathy Moriarty, Raging Bull), som snabbt gör Earl galen. Vics galna beteende förargar honom medan Ramonas förföriskhet förtrollar...