Grown Ups 2
Den stjärnspäckade komediensemblen från "Grown Ups" är tillbaka (med några spännande, nya tillskott) för mer sommarskratt. Lenny (Adam Sandler) har flyttat tillbaka sin familj till småstaden där han och hans vänner växte upp. Den här gången dock är det de vuxna som som får lära sig läxor av barnen, på en dag som är notoriskt full av överraskningar: sista dagen i skolan.