Haaland: Breaking Ground
Erling Haaland fick utbrott i Premier League som en norsk vulkan och slog rekord nästan omedelbart. Följ med honom till hans hemstad Bryne och blicka tillbaka på den rekordbrytande och historiska debutsäsongen.