Half Brothers
Renato (Luis Gerardo Méndez), en framgångsrik mexikansk chef för ett flygbolag, blir chockad när han upptäcker att han har en amerikansk halvbror som han aldrig kände till, den frisinnade Asher (Connor Del Rio). De två mycket olika halvbröderna tvingas ut på en resa tillsammans som deras sjuka far har skapat, och följer den väg han tog när han invandrare från Mexiko till USA.