Harmonica - En hämnare
En klassisk västernfilm om den hänsynslöse psykopaten Frank som mördar hela familjen McBain på uppdrag av en järnvägsbaron. Strax därefter anländer den tjusiga stadskvinnan Jill till gården. Hon har kommit för att gifta sig med Brett McBain men istället ärver hon nu hela egendomen. När Frank börjar trakassera Jill är det bara den hemlighetsfulle ensamvargen Harmonica och den laglöse Cheyenne som kan rädda henne. Regi: Sergio Leone. I rollerna: Charles Bronson, Henry Fonda, Claudia Cardinale, Jason Robards, Gabriele Ferzetti, Paolo Stoppa m.fl.