Hawa
Hawa, en 15-årig flicka, bor ensam med sin svårt sjuka mormor och vägrar alla "ersättare" som hennes mormor erbjuder henne, tills hon en dag bestämmer sig för att den enda kvinnan som kan adoptera henne är... Michelle Obama.