He Never Died
Jacks (Henry Rollins) liv går på i gamla hjulspår. Hans tillvaro har reducerats till att sova och titta på TV och han är fullständigt likgiltig inför sina medmänniskor. När Jack plötsligt får veta att hans sedan länge försvunna dotter hålls fången av stadens brottssyndikat måste han bekämpa sina inre demoner för att i en blodig uppgörelse kunna utkräva hämnd och rädda henne.