HELVETE BABY
Jack (Rob Corddry) och Vanessa (Leslie Bibb) är ett havande ungt par som flyttar in i det mest hemsökta förfallna huset i New Orleans -- ett hus med en demonisk förbannelse. Allt går Jack och Vanessa ur händerna, liksom för deras inte-så-hjälpsamme granne F'Resnel (Keegan-Michael Kej), Vanessas vänlige psykiater (Michael Ian Black), Vanessas Wicca-troende syster Marjorie (Riki Lindhome) och detektiverna med uppdrag att undersöka det växande antalet kroppar (Rob Huebel och Paul Scheer). Bara Vatikanens elitexorcist team (Garant och Lennon) kan rädda dem -- eller kan de? Hell baby - den roligaste skräckfilm du någonsin kommer att se.