En grupp hobbydetektiver åker till Carmichael Manor, där ett olöst mordfall på hela familjen Carmichael skedde år 1989. Gruppen övernattar i huset och dokumenterar hela förloppet. Men efter fyra natten är de själva spårlöst försvunna.