Hellfire
When an angry poker player pulls a gun on him, gambler Zeb Smith (William Elliott) is sure he's going to die. But his life is spared when a preacher, Brother Joseph (H.B. Warner), takes the fatal bullet. In gratitude, Zeb promises the dying man that he'll help build his church. To raise the money, Zeb goes after fetching fugitive Doll Brown (Marie Windsor). Unlike his fellow bounty hunters, however, the newly religious Zeb intends to use the Bible to get Doll to surrender.