Hit & Run
HIT & RUN är en hejdlös actionkomedi fylld av vilda biljakter, romantik och galen humor. I rollerna ser vi Bradley Cooper (Limitless, Baksmällan), Kristen Bell (Dumpad, Burlesque) och Dax Shepard (Zathura Ett rymdäventyr, Employee of the Month). Spänn fast säkerhetsbältena för nu är det full gas. Charlie Bronson lever i en småstad med flickvännen Annie och har inget att klaga på. Vad ingen vet är att han egentligen heter Yul Perkins och bytte namn efter att han vittnat mot bästa polaren Alex och nu lever under vittnesskydd. När Annie får ett jobb i Los Angeles kastar de sig båda i bilen för ett nytt liv vilket också den tidigare brottsplatsen. Vad de inte vet är att Annies sliskiga ex letat upp Alex på Facebook och båda är nu ute efter gruvlig hämnd.