Hjärtsvikt
En undersökning av den dolda dödsorsaken i marginaliserade australiska samhällen. I avlägsna delar av Australien dör människor med hjärtsjukdomar som går att behandla. I centrum för problemet står en uppenbar likgiltighet inför livet hos dem som bor i avlägsna samhällen - däribland aboriginerna.