Könskriget
Hur man ska ta hand om det växande antalet ungdomar som kämpar med sin könsidentitet är föremål för en het global debatt. I centrum för debatten står frågan om medicinska ingrepp, däribland pubertetsblockerare och könshormoner, bör ges till ungdomar.